easy come, easy go

Imorse var jag ju som sagt på vårdcentralen.
Jag kom dit och fick sedan sitta ner i väntrummet som man alltid får göra. Där satt jag som tur var inte mer än en minut tills en kvinna kom och ropade in mig i ett konferans rum. I rummet möttes jag av 6 stycken doktorer i vita rockar och en kvinna utan rock. Jag fick sätta mig ner och ja, jag kan ju säga att jag kände mig en aning uttittad.
Efter lite prat och så sa hon varför min hand har varit svullen och blå utan andledning.
Palindrom reumatism kallades det tydligen. Det gör att man har en inflamation i lederna. Känns ju bra! Men som tur var så är det inget farligt, so no worries.

Annars så har dagen varit bra. En lektion sedan gymmade jag med Hampus, Matilda och Jonas. Så nu ska jag kötta där en del ska jag säga er! När jag är i Alanya i juni så ska jag fasen ha en liten mage!



Om två timmar ska jag iväg på barngympa, får hoppas att dom är snälla och lyssnar.
Och vet ni, solen lyser lite grann! Dagen blev inte så jobbig som jag trodde, snarare bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0