Black & White cocktail party

Igår var dagen jag och Caroline har väntat på i flera månader.
Det var först tänkt att vi skulle göra en studentskiva med massor utav folk, sedan blev det till en stor fest och till sist så blev det en middag med fint folk!

Vi åkte på fredag morgonen och storhandlade på Maxi för att sedan åka till skolan och göra prov i två timmar. Där efter var det bara för mig att stressa mig hem till pappa för att städa och fixa. Sedan hem till mamma för att fixa ännu mera och möta upp Felix.

Från klockan 4 och fram till 7 var jag och Carro i full gång med fix hemma hos henne. Vi lyckades riktigt bra med allting och det blev en lyckad middag/fest!



Värdparet










Boysen bestämmde sig för att blunda, tydligen.




Skönsång








Kvällens egna trollkarl


Tack alla ni som kom, ni gjorde våran kväll. Och tack för alla fina presenter! LOVE YOU GUYS!


Kommentarer
Postat av: Fia

Tacktacktack för inbjudan och ett otroligt bra värdpar!

2011-04-16 @ 13:50:27
URL: http://jagheterfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0