barngympan - slut

Hej hallå bloggen!

Idag har jag handlat fika till alla små söta gympabarn och haft avslutning.
Det var faktiskt riktigt sorligt. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att säga hejdå till de små liven, men jag hade helt fel.

Första gruppen gick bra, många kom fram och kramade mig och var gulliga.
Andra gruppen gick inte så bra. Alla kramade mig och en kille gick till och med ut och grät när han fick höra att jag inte längre ska vara gympaledare för dom och att det var sista gången jag var här. Då känner man sig uppskattad och omtyckt. Fick till och med lite tårar i ögat.
Sista gruppen gick inte så bra heller. Fick många tårar i ögonen för det är den gruppen jag har bäst kontakt med.

Ush det är så hemskt att säga hejdå till folk. Och jag förstår inte att man efter två terminer, varje måndag i 40 minuter kan få så bra kontakt. Gulliga gulliga små barn. Ni är så himla bra!



Den här killen gjorde lite min dag. Han har alltid varit den som ska göra tvärtemot. Lyssnar inte när man säger till och så vidare. Idag kom han fram till mig och gav mig en kram och sa: Jag kommer sakna dig Bea. Ush nu bryter jag ut i tårar igen. Överkänslig jag är. Men ush, nu blev allt så tråkigt. Och det som skulle vara en "Happy week". det får komma imorgon. Idag ska jag vara lite ledsen.

<3

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kommer sakna allt ! :) <3

2011-04-11 @ 22:38:27
URL: http://mattiiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0