All I ever ask

Godmorgon, eller god eftermiddag.

Igår var det tjejkväll hemma hos mig vilket innebar, inget smink, pyjamas, lite dricka, massor skratt och tjejprat. Kvällen slutade med att jag hade 3 fina tjejer ihop krupna i min pappas säng tillsammans med täcke och kudde. Kunde inte varit mysigare.

Vi började morgonen idag med att se på film och massor youtube klipp tills det var dags för dom att åka hem. Så nu sitter jag ensam, nyduschad, nyplockade ögonbryn och fräsh i min säng med Justin Bieber på högsta volym och funderar vad min klädsel ska bli idag. Det är sådant som märks annars.

Igår fick jag ett mail som gjorde mig så ledsen. Det var familjen från Washington DC som mailade. De skrev att vi tyvärr inte kan bli matchade längre för jag har inte tillräckligt med timmar och det är tydligen CC som har bestämt detta. Blev så ledsen att det kom en liten tår. Men jag får bita ihop och hoppas jag hittar en ny familj!

Vi hörs förmodligen under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0