Överrasknings fest!

Förlåt mina solstrålar men helgen har bjudit på för mycket roligare saken som datorn har inte varit prioritering nummero ett.

I fredags åt vi först middag hemma hos mig och hade det trevligt. När vi sen hade ätit klart satte vi på Ida ögonbindel och irrade omkring lite här och var. Till slut kom vi hem till mig igen där vi möttes av mycket folk som skrek suprice för Ida. Hon blev riktigt överraskad och bara skrattade hela tiden. Har nog aldrig sett henne så glad. Söt var hon iallafall.
Efter tolv var det krogen och det var riktigt riktigt kul!

Och nu kommer det några bilder från i fredags:












PÖSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha vad fin jag blev på andra bilden! ;)

2010-09-26 @ 21:44:42
URL: http://karlssonamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0