we running right back

What am I supposed to do when the best part of me was always you
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay
And I'm falling to pieces
I'm falling to pieces.


Gick hem idag efter första lektionen. Kände mig inte alls bra. Så jag har kollat på tv, sovit, ätit, tagit panodil, duschat och pluggat hela dagen.
Annars finns det inget kul att berätta förutom att det är skolfoto imorgon och jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig. Men det får jag lista ut under kvällen.

Hörs lovers!

Kommentarer
Postat av: Jossssssiiiiiii

Jag behöver hjälp med vad jag ska ha på mig pbea! HELP! <3

2010-09-21 @ 18:42:50
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0