Torsdag

Idag är ingen bra dag.
Kände mig yr och svettades som en gris på svenskan, så jag bestämde mig för att gå ner till skolsköterskan, när jag väll kommer dit blir jag jätte yr och det svartnar en snabb stund och sen börjar jag frysa och skaka. Jag fick lägga mig i vilorummet ett tag för att se om de blev bättre. Men just när jag har lagt mig kommer en tjej som har stukat foten. Så där låg vi ett litet tag tillsammans i tystnad. Och såklart går brandlarmet. Ingen höjdare. Så ut i kylan och stå där och skaka. Sen bestämde jag mig för att gå hem för jag mådde inget bra.

Så här i soffan har jag legat och sovit enda sen 11 till 14. Skönt, men mycket bättre känner jag mig inte. Men nu har jag Josse här som sällskap. Tur det :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Monika

därför du såg så skakig ut <3 Krya på dig :)

2010-09-02 @ 17:12:49
Postat av: Jossee

Svar på kommentar: Varsegod Putte Bea! :D <3

2010-09-06 @ 06:47:43
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0