shakin

Godkväll!
Sjukt vad trött man kan vara..
Började dagen på ljunkan med konditori. Jag lovar ni ska få se bilder när jag tar några. Vi är otroligt söta!
I vilket fall som helst så bakade vi kakor idag. Jag och Ida är verkligen gryma kan jag säga!
Annars har dagen bara kört på. Vi hade bara en lektion sen var resten inställda. Så jag tog en promenad till körskolan för att plugga teori. Så nu har jag skrivit ut alla fel så jag kan plugga in det rätta.

Jag skulle ha tränat idag, men ärligt talat orkade jag inte. Jag kollar hellre på Ullared och stryker. (Stryker gör jag inte frivilligt dock)
Är helt utmattad och därför låter jag min syrra bokstavera allt jag ska skriva. För jag kan verkligen inte skriva. HAHA.

Nu ska jag kolla klart på Ullared sen blir det nog sängen för min del.
Kyss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0