ONSDAG

Hej på er!

Jag ska skriva lite snabbt nu i Idol pausen.
Idag har varit en bra dag. Ringt till riksdagen, ringt till studiefrämjandet och sen har jag varit på ledarmöte. Allt gick kanon!

Jag ska nämligen vara gympa ledare för småbarn nu denna höst alla måndagar. Ser riktigt mycket fram emot det och det kommer blir kul att vara med barnen. Som många av er vet så älskar jag verkligen barn. Så det här tillfället är ju bara perfa!

Imorgon är det Laserdome med Samhälls C klassen, det ser jag fram emot.
Sen på Fredag drar jag och 4 tjejer till, till Sannäs, mys på hög nivå!

Vi får höras när vi hörs, kanske hinner ett snabbt inlägg imorgon mellan körlektionen och laserdome.
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0