Måndag


Hello "fröken bea"

Nu är jag äntligen klar med min psykologi läxa, i och försig tog det bara 30 minuter men det är skönt att det är avklarat!
Idag gick jag i skolan som vanligt, lite konditori på morgonen och avslutade dagen med Engelska C. Lite svårt är det måste jag medge, men jag kommer ju kanske prata engelska ett helt år nästa år så det är lika bra att vänja sig.
Efter skolan rullade jag ner mot resecentrum för att möta upp Matilda. Vi tog sen bussen till ryd för att tillsammans med Linda ha alla barn grupper. Asså ni förstår inte hur söta dom är. Idag kom det fram en tjej till mig och sa:
-Fröken Bea?
-Ja?
-Vet du, idag ska en kompis sova över hos mig.
-Men oj, får ni sova över fast det är skola imorgon?
-Jaaaaaa hihihi.
-Vad busigt det får inte ens jag.
-Hihihihih.
Sen sprang hon iväg haha. Asså gulliga små barn!

Nu ska jag hoppa in i duschen och somna så fort som möjligt, jag var en aning död imorse efter att ha suttit och kollat på valvakan hela natten!

Godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0