1 september

Nej nu, allting blir aldrig som man tänkt sig. Så mina planer för nästa helg blir tyvärr inte av.
Men idag blev jag lite glad iallafall när jag fick höra att jag nästan har fått ett jobb. Inget jobb, mer som en "fritids aktivitet" och det lär kul!

Men jag ska inte säga något i förväg kanske, eller jo lite, men vi tar det när det kommer istället!

Nu har jag precis kommit ut från duschen, jag har tränat idag igen. Sjukt hurtig är jag. Och nu väntar jag på att pappa ska komma tillbaka från rundan så vi kan äta mat.

Imorgon är det körlektion för min del och sen åker jag direkt till mamma för att jag och josse ska vara ensama hemma där. Ska bli massor mys!

Talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0