sleeping in my car

Goddagens gott folk!

Idag gick det faktiskt bra att gå upp från sängen. Men visst vill jag legat kvar, men jag räknar ner dagarna tills helgen så jag kan få sova lite innan skolan börjar.
Jag är faktiskt en aning nervös inför skolstarten. Och det kan jag tyvärr inte avslöja förns nästa vecka varför. Men jag kan väll säga såhär att jag ska inte gå i min klass de första dagarna, och inte Josse heller. Så nu får ni klura på det.
På söndag ska klassen träffas och vi ska prata om de sista sakerna vi ska förbereda inför nollningen. Blir nog kanon kul tror jag iallafall!

Idag ska jag ta tåget hem och sen träffa Elin! Det kan behövas för vi har inte heller sett varandra på jätte länge!
Sen får vi väll se om jag hinner träna lite också.
Sa jag föresten att jag tränade igår? Det gjorde jag iallafall. Så nu ska jag träna 3 dagar och ha uppehåll 1 dag. Så blir nog det kanoners :)

Nu ska jag ner till receptionen och arbeta. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0