SF

I lördags när jag var på bio med min syster, Signe, Elsa och Sara. Då skulle min syster betala min biljett (snäll som hon är). Hon skulle då använda sig av sitt kontokort. Vet ni vad tanten i kassan säger. "Jag vill se ditt leg".
Då sa jag, men snälla, ser du inte hur liten hon är? Jag menar jag skaffade ju leg i våras, och hon går bara i åttan och har inget leg. Men tanten blev lite irriterad på mig och sa men det är ju bara att gå till polisen.
Hur som helst så skaffade vi fram vanliga pengar och gav henne det så hon blev nöjd och glad.
Sen när vi ska gå ner till kiosken för att handla popcorn och sådant, frågar killen i kassan om han kan få se leg. Då blev jag så in i helvete arg, varför vet jag inte men jag tycker det är en sådan töntig regel dom har hittat på. Det är ju koden som är personlig...AAAAAAAAAAAAAAGH.
Ni fattar inte vilket utbrott jag fick. Kanske är en liten grej för er, men jag tycker det är sjukt töntigt!

Puss på stjärten SF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0