mi casa es su casa

Nu vill jag tacka monika som har hjälpt mig med min header och allt det andra. Utan henne skulle det bara inte gå. Så tack ännu en gång!

Idag har min finaste vän Ida varit på besök här. Var riktigt härligt att äntligen få träffa henne igen. Har inte träffat henne sen skolan slutade. Det är ganska sjukt att vi har varit ifrån varandra så länge. Det händer i princip aldrig. Men men, idag kom hon som sagt hit och vi gjorde mat, kollade på film, snackade massor och hade det mysigt!

Oj vad klockan var mycket. Jag borde komma i säng nu med samma. Men nej, jag tänker ta den tid på mig som jag behöver för att fixa lite grejer och sen går jag och lägger mig när jag känner för de.
Hörs och ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0