make me feel alright

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att denna halvtimme ska gå riktigt snabbt. Varför? Jo för då slutar jag. Och då far jag och chefen hem till Linköping. För er som inte vet så jobbar jag och har jobbat i Norrköping i princip hela sommarlovet. Det har varit jobbigt med allt pendlande, men som tur är så är chefen från Linköping så jag har fått åka med honom nästan varje dag. Annars hade det varit riktigt jobbigt att åka fram och tillbaka med bussen/tåget. Men men, jag ska väll inte klaga för det finns ju vissa som åker nästan så långt om inte längre till skolan alla vardagar. Så nej, hemskt är det inte.

Nu ska jag vattna blommor och sen rensa upp på skrivbordet.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0