kraft

Hej alla folk!

Jag har precis satt mig i soffan, hemma hos pappa den här gången faktiskt. Snart börjar fångarna på fortet och då ska jag minsann sitta bänkad som alla andra gånger fångarna på fortet är/har varit.

Idag hade jag min första lektion på ljunkan som sagt. Och jag tror hösten kommer bli riktigt rolig med tanke på de fina kläderna, mössan och träskorna som vi kommer ha på oss varje måndag morgon och fredag eftermiddag. Plus att vi får smaka av allt! MUMS säger jag bara!

Efter konditori lektionen gick jag och Ida hem till mig för att kolla på tv, sitta vid datorn och äta. Vi hade nämligen håltimme ett bra tag så vi orkade inte sätta våra fötter i skolan.

Annars har dagen varit kanon plus att halkan har blivit fram flyttad :) yey mee!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0