Fredagen den 13onde!

Tjena!

Igår efter jobbet åkte jag pappa och Anette in till Trosa för att visa bilen och för att träffa Lasse, Norma och Carlos. Åt en jätte fin/god middag och sen gick vi runt där hela kvällen. Ni får bilder när jag har en sladd och min dator.
Idag är sista dagen på jobbet. Riktigt riktigt skönt är det. Så idag var jag jätte snäll och gav hela jobbet en stor frukt korg. Så nu ligger jag på plus!
Efter att jag har slutat beger jag mig mot Köping med min kära mor och syster. Vi ska fira min kusin och sen lär det väll bli mys och bad om vädret är bra.
Gör er inte illa idag och försöka att ha mer tur än otur idag så löser ni nog den här fredag den 13onde galant.

Vi hörs efter helgen. Om inte mamma har tagit med sig en dator och modem.
Puss kära och fina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0