6 augusti

Igår var en riktigt riktigt rolig dag.
Mammas och Nettans kompis kom med sin dotter Moa hit till Sannäs. Vi gick på "stan" en stund och sedan åkte vi ut med båten för att lämna krabburarna. På vägen hem fick vi motorstopp och kom inte iväg någonstans. Så jag fick agera "skrikare" och skrika på båtar som åkte förbi. Dock tog det en jäkla tid innan folk fattade att vi behövde hjälp. Så efter en lång väntan kom det äntligen en båt och bogserade oss.
På kvällen kollade vi tjejer på film och åt pizza framför tvn.



Idag ska vi ta upp krabburarna vi la i igår. Och för de som tål skaldjur så hoppas jag att vi har fått en och annan krabba i buren.

Nu ska jag klä på mig så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0