10:24

Nu är nollningsveckan över. Och jag kan säga er att jag är så himla stolt över nollorna som vi fick. Dom var riktigt duktiga och så himla söta. Nästan så man får en tår i ögat.

Måste bara berätta för er som inte vet. I Måndags kom jag och josse till våran nollningsklass och låtsades att vi skulle gå där. Vi försökte spela bitchiga och hade hur mycket smink som helst. Många gick faktiskt på det. Dock så är det mycket roligare att nolla än att bli nollad tyckte vi så vi avslöjade oss på Tisdagen.
På kvällen på Tisdagen träffades vi i trädgårn för att sedan leka lekar och dom skulle ha med sig fika till oss. Vilket alla hade också!
Onsdag kväll var vi vid stångebro fältet och lekte massor då också.
I Fredags så gjorde nollorna en sång till oss faddrar (alla nollor på skolan måste göra det) och det var faktiskt nästan så man ryste. Så himla söta! Om jag kan så ska jag försöka lägga upp videon när dom sjunger.
På kvällen var det dock väldigt knöligt, vi hamnade tillslut mitt i ett bostadsområde på en kulle för "såpbrottning" och annat kul.

Den här veckan är så himla värd! Puss på det tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0