10 augusti 2010

Åååh, vet ni hur jobbigt det är att sitta här så här tidigt på morgonen. Det är en plåga. En riktigtig plåga. Men nu är det bara 8 timmar kvar tills jag slutar och idag får jag nya arbetsuppgifter, iallafall hoppas jag det. För det är ganska långtråkigt att bara stirra på skärmen hela dagen.

Idag tänkte jag åkte till Ljungsbro med pappa för att hämta min vågtång. Ska bara se till att någon i familjen Johansson är hemma så är saken klar.
Och vet ni vad jag mer ska göra? Jo träna arselet av mig! Bra tycker jag och antar att alla andra tycker det med. ;)

Nu vill jag inte jobba, men jag är nu tvungen att göra det ändå. Får ganska mycket pengar efter bara denna vecka kan jag säga er ;)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0