Två dagar i ett

Igår var de åter back to work efter en helgs ledighet. Jag fick öppna för första gången! Lite nervös var jag allt, men de gick bra tycker jag! Inga problem faktiskt. 
Efter jobbet träffade jag Lina på stan. Vi tog en fika och sedan lyckades hon få med mig i shoppingspåret. Ganska vettiga köp ändå. En mascara och en mysig pyjams fick jag med mig hem.

Imorse när jag vaknade hade jag en sprängande huvudvärk och en röst som inte fanns. Ringde och sjukanmälde mig och efter de somnade jag om till 12:30. Sedan dess har jag lyckats ta mig från sängen till soffan och kollat igenom nästan en hel säsong av vänner. Illa är vad de är, men ganska skönt ändå att bara få va lite när man är sjuk. 

Imorgon är de jobb igen. Så då hoppas vi att min röst har hittat tillbaka! 

En snygg bild från julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0