Some days...

Kaos kaos och kaos. Summerar dagen ganska bra ändå! 

En man kort idag igen...denna gång med ännu fler barn. Vad händer med världen? Varför finns de inga vikarier? 
Hejconbacon rent ut sagt. 

Föräldrarna frågar alltid barnen hur det har varit under dagen på förskolan. Bra svarar dom. Vissa frågar oss också om de hänt något speciellt med deras barn eller liknande. Men dom frågar aldrig om vi i personalen har haft en bra dag...För de borde vi ha haft. Men när de saknas en personal då blir de ofta surrigt, rörigt och skrikigt. Så de dagen kanske inte va så himla great men vi klarar de. För de är de här vi älskar trotts de jobbiga dagar som kommer ibland. 

Imorgon jobbar vi på som vanligt, sen ska jag göra något sorligt. Jag ska säga adjö föralltid till min balklänning. Men som någon sa till mig: cash is king..


Farväl min sköna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0