Öppenhet, närvaro, respektfullhet

Idag började jag klockan 9 med lite uppstart med en till nyanställd + våran avdelningschef. Vi planerade inför veckan och gick igenom nödvändig information. 

Där efter fick jag äntligen träffa barnen för första gången. Och jag kunde nog inte fått ett bättre välkomnade. Pussar på kinden och kramar i mängder. 

Dagen flöt på väldigt bra och jag klickade direkt med flera barn. Ska bli så kul att få följa dom nu ett tag framöver! 

Nu väntar jag på att min kära sambo ska komma hem så vi kan äta något. Magen kurrar för har inte ätit sen lunchen vid 11...
Hoppas ni har haft en bra dag! 

På väg mot bilen efter jobbet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0