onsdagens inlägg

Detta inlägg blev tyvärr inte publicerat då något väldigt hemskt hända i vårat lägenhets hus och jag fick springa iväg. Men här kommer det nu.
 


Oj oj vilken dag. Kände mig inte helt frisk och kry idag, men kände att de kunde funka ändå.
Idag var inget barn på humör kändes det som. Den ena grät för den inte fick av sig sina blöta vantar, den andra grät för den spillde sylt. Ja ni hör, lite känsligt idag. Och som toppen på de så mådde jag ju som sagt inte bra.

Tog mig i alla fall igenom dagen och när jag väl kom hem somnade jag direkt. På kvällen sedan gick jag en runda med min saknade före detta kollega Emelie. Vi pratade om dittan och dattan och hade en trevlig timmes promenad.

När jag kom hem var det bara att byta om och åka till Ica Maxi med Patrik.
Känns som en riktigt lång dag och jag är helt slut.
Ska göra lite matlåda inför imorgon och sen ska jag nog försöka sova.

GODNATT!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha hur kan du skriva att något hemskt hände i erat hus men inte berätta vad??? *NYFIKEN!!!'

Svar: Haha I know, jag är så taskig!!! ;)
Bea

2015-01-15 @ 21:47:36
URL: http://amandaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0