Flumm

Sömn är ett ständigt problem för mig. Antingen får jag för lite eller alldeles för mycket. Problemet jag har är dock att somna! Jag störs lätt av ljud, så att somna till en snarkade pojkvän (ibland även en snarkande hund) är inte de lättaste. Tusen tankar far genom huvudet, folk på övervåningen går med sina träskor inomhus (de låter som de iallafall), bilarna utanför kör racing och ibland springer de runt fulla människor här nedanför och skriker.
För att underlätta själva somna delen så har jag de senaste åren tagit hjälp av min spikmatta. Hinner knappt ligga någon minut innan jag somnar. Den hjälper i alla lägen! 

Tänk vad skönt de hade vart med ett hus en bit från stan istället. Alldeles tyst och jag kanske kunde somna utan min spikmatta! 

Nej nu blev de för rörigt här, de är så mycket man tänker som inte ens är intressant egentligen, haha! 

Natti, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0